مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-06اقتصادي

معرفی یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در جریان مراسم آغاز عملیات ساخت 130 هزار واحد مسکن و بهره برداری از 30 هزار واحد مسکن محرومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، - وزیر راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است تا قبض های مالیاتی برای آن ها صادر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در جریان مراسم آغاز عملیات ساخت 130 هزار واحد مسکن و بهره برداری از 30 هزار واحد مسکن محرومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، افزود: رونق مسکن موجب رونق تولید، توسعه اشتغال، رفاه و منزلت اجتماعی و افزایش سطح کیفی زندگی خانواده ها خواهد بود به همین دلیل همه فکر، برنامه و اراده ما این است که با رونق مسکن بتوانیم پایداری تولید را پایه گذاری کنیم.

وی، شناسایی کانون تقاضا، جامعه هدف و اقدام آگاهانه برای ساخت مسکن را از جمله سیاست های دولت برشمرد و گفت: در مرحله نسخت طرح مسکن ملی 436 هزار نفر و در مرحله دوم 110 هزار نفر ثبت نام کرده و واجد شرایط تشخیص داده شدند و ما طرح ملی مسکن را برای این جامعه هدف آغاز کردیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: نکته مهم دیگر در طرح ملی مسکن این است که بتوانیم زمین مرغوب شهری داشته باشیم که در این خصوص اقداماتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات

معرفی یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات