مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-06سياسي

آغاز ثبت نام ترم بهار آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری


رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام ترم بهار آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت غیر حضوری و برای عموم مردم استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام ترم بهار آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت غیر حضوری و برای عموم مردم استان خبر داد.

سیروس رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آموزش های کوتاه مدت را یکی از حوزه های تخصصی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت نام ترم بهار آموزش های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت غیر حضوری برای عموم مردم استان خبر داد.

رضایی با اشاره به مزایای آموزش های آنلاین تصریح کرد: با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی، مدرسان و فراگیران از طریق اینترنت و به صورت همزمان با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می رسانند.

وی ادامه داد: در این شیوه علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره ، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون ها و آزمایش ها از فراگیران فراهم است، با استفاده از بسترهای برگزاری کلاس آنلاین، شرکت در کلاس درس برای همه افراد از هر نقطه ای به خصوص مناطق محروم امکان پذیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام ترم بهار آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

آغاز ثبت نام ترم بهار آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری