مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-06سياسي

ماجرای نامه ارسالی به شورای شهر/ وضعیت کرونا در مترو تهران


رییس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ابهامات ماجرای نامه ارسالی به شورای شهر و وضعیت کرونا در پایتخت به ویژه حمل و نقل عمومی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره ماجرای ارسال نامه جعلی از سوی دفتر علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان ها به شورای شهر اظهار داشت: نامه ای از سامانه دولت بدون شماره و امضا درباره مصوبه شورای عالی استان ها در حوزه باغات به ما ارسال شده بود که من این نامه را پیگیری کردم و اواخر اسفند هم نامه ای از شورای عالی استان ها به آقای قالیباف همراه با شماره نزد من آمد و پس از ارسال این نامه و مشخص شدن تناقضات نامه ها، جلسه اضطراری گذاشتیم که البته همان شب علیرضا احمدی مصاحبه ای با صدا و سیما انجام داد.

وی گفت: علیرضا احمدی در مصاحبه ای با رسانه ملی اعلام کرد که موضوع نامه ابلاغ شده و در صورت عمل به آن، برخورد قضایی خواهد شد، بر همین اساس این موضوع را من در هیأت رییسه مطرح کردم و در جلسه هیأت رییسه هم اخباری از دفتر علیرضا احمدی به من رسید مبنی بر اینکه جعلیات در دفتر آن رخ داده است.

  رییس شورای شهر تهران ادامه داد: من همان زمان با علیرضا احمدی و نمایندگان مجلس صحبت کردم که به من اعلام کردند که موضوع ذکر شده هنوز مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نامه ارسالی به شورای شهر/ وضعیت کرونا در مترو تهران

ماجرای نامه ارسالی به شورای شهر/ وضعیت کرونا در مترو تهران