مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-06سياسي

دیدار ظریف با رییس جمهور قرقیزستان


رییس جمهور قرقیزستان در دیدار وزیر امور خارجه با تأکید بر استفاده از ظرفیت های موجود برای گسترش همکاری ها با ایران، از کمک های انساندوستانه جمهوری اسلامی در زمینه مقابله با کرونا قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وف رییس جمهور قرقیزستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور گفت وگو کرد.

* آمادگی ایران برای برگزاری سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی با قرقیزستان وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک انتخاب چاپاروف به عنوان رییس جمهور قرقیزستان، به ظرفیت های موجود برای گسترش همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف اشاره و با قدردانی از رییس جمهور قرقیزستان برای توجه به روابط دوجانبه، بر ضرورت پیگیری تصمیمات دور پیشین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور و همچنین آمادگی برگزاری اجلاس سیزدهم این کمیسیون تاکید کرد.

ظریف با اشاره به اشتراکات فرهنگی و تمدنی دو کشور، رفاه، امنیت و آرامش مردم قرقیزستان را برای کشورمان با اهمیت ارزیابی کرد.

صادیر چاپاروف رییس جمهور قرقیزستان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت توسعه همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران،  وجود مراودات سیاسی و استمرار آن بین دو کشور را بیانگر علاقه دو طرف برای ارتقای سطح همکاری ها خواند و با ابراز خر شرکت و با برخی مقامات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ظریف با رییس جمهور قرقیزستان

دیدار ظریف با رییس جمهور قرقیزستان