مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-06بين الملل

توپ «پایبندی در برابر پایبندی» در زمین آمریکاست


اگر دولت آمریکا به صورت واقعی به راهبرد پایبندی در برابر پایبندی چنانکه سخنگوی وزارت خارجه این کشور عنوان نموده، اعتقاد دارد باید بدون فوت وقت در این مسیر گام برداشته و با جبران اقدامات غیر قانونی گذشته بستر فعال شدن مجدد اصل پایبندی در برابر پایبندی را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز گذشته ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: هدف ما از مذاکرات وین، تفاهم بهتر درباره نحوه رسیدن به وضعیت پایبندی در برابر پایبندی است.

پایبندی در برابر پایبندی موضوعی است که از ابتدا مورد تایید و تاکید طرف های مذاکره کننده در استنکاف آمریکا به پایبندی به تعهداتش باز هم به تعهدات پایبند ماند و عملا به اصل پایبندی در برابر عدم پایبندی آمریکا متعهد ماند.

گذشت زمان نشان داد که این رویکرد ایران نه تنها باعث تنبه آمریکا نشد بلکه کشورهای اروپایی متعهد به جبران خسارت های ناشی از خروج آمریکا از برجام را هم دچار توهم کرد و انتظاری در طرف های غربی شکل گرفت که ایران باید در قبال عدم پایبندی آمریکا و اروپا به تعهداتشان، همچنان به اجرای تعهداتش پایبند بماند.

از اردیبهشت سال 98 که با ابلاغ شورای عالی امنیت ملی، سیاست فشار حداکثری آمریکا با اتخاذ راهبرد مقاومت فعال از سوی ایران به چالش کشیده شد و روند گام به گام کاهش پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپ «پایبندی در برابر پایبندی» در زمین آمریکاست

توپ «پایبندی در برابر پایبندی» در زمین آمریکاست