مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-06اقتصادي

افتتاح 207 میلیارد تومان پروژه برقی در فارس/ آبگیری سد هایقر


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در قالب پویش هر هفته الف ب ایران، بالغ بر 207 میلیارد تومان پروژه در حوزه صنعت برق شرکت های توزیع برق شیراز و فارس، - ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در قالب پویش هر هفته الف ب ایران، بالغ بر 207 میلیارد تومان پروژه در حوزه صنعت برق شرکت های توزیع برق شیراز و فارس، افتتاح شد.

محمود رضایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: پروژه های حوزه صنعت برق در قالب یک برنامه ویدئوکنفرانسی، همزمان با سراسر کشور و با حضور وزیر نیرو، در زمینه های احداث و توسعه، اصلاح الگوهای مصرف و بهینه سازی مصرف برق، افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

معاون استانداری فارس خاطرنشان کرد که طرح های به بهره برداری رسیده در حوزه صنعت برق این استان، مربوط به بازه زمانی هفته دولت سال 1399 تاکنون بوده است.

رضایی یکی از پروژه های مهم توزیع برق استان فارس را، طرح تولید ابزار کنترل مصرف بار سرمایشی، اعلام و اضافه کرد: با استفاده از این ابزار که بر روی وسایل سرمایشی قابل نصب است، امکان کنترل مصرف با هدف مدیریت بار، ایجاد خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این ابزار اکنون در سطح بخشی از دوایر دولتی در استان فارس مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: با استفاده از این ابزار، مصرف انرژی برق در دوره پیک بار یعنی ایام تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 207 میلیارد تومان پروژه برقی در فارس/ آبگیری سد هایقر

افتتاح 207 میلیارد تومان پروژه برقی در فارس/ آبگیری سد هایقر