مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-06ورزشي

گل ریحان: محکوم به برد مقابل نود ارومیه هستیم


مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز، گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای سه امتیاز مقابل نود ارومیه به میدان می رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، فردا 18 فروردین ماه گل ریحان البرز تنها نماینده البرز در لیگ یک میزبان نود ارومیه دیگر تیم قعرنشین این رقابت ها قرار می گیرد.

در حالی که تا قبل از پایان سال 99 همه به فکر سر و سامان دادن این باشگاه بودند حال با اخراج اصغر مازیار همچنان حاشیه ها گریبان گیر این تیم هست.

باید دید که این تیم بدون سرمربی چه راهی در پیش می گیرد و در اولین بازی در سال جدید چه نتیجه ای برای این تیم رقم می خورد.

مجید غلامی، مربی گل ریحان البرز، در این خصوص به خبرنگار فارس در کرج، گفت: بازی حساسی در پیش داریم و می دانیم کسب سه امتیاز چقدر ارزشمند است و این دیدار می تواند آغاز حرکت رو به جلو نماینده البرز باشد.

غلامی افزود: بعد از تعطیلات تمرینات فنی طراحی کردیم تیم خوب نود ارومیه رو آنالیز کردیم و می دانیم حریف آسانی نخواهد بود ولی گل ریحان یک هدف دارد آن هم پیروزی در این دیدار خانگی است.

وی با اشاره به بازیکنان مصدوم تیم اظهار کرد: قبل از تعطیلات چند بازیکن اصلی تیم دچار مصدومیت شدند که متاسفانه در حال حاضر هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند ولی دیگر نفرات ما در سلامت هستند و برای بازی فردا آماده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل ریحان: محکوم به برد مقابل نود ارومیه هستیم

گل ریحان: محکوم به برد مقابل نود ارومیه هستیم