مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-06دانش

خاکسپاری در شهرستان کرخه بود/ رنگ بندی کرونایی کرخه و شوش جدا شود


مراسم خاک سپاری یکی از بزرگان که با انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت، در حوزه استحفاظی شهرستان کرخه بوده و هیچ ارتباطی با شهرستان شوش ندارد.

- عدنان غزی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن واکنش به مصاحبه اخیر رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اظهار کرد: مراسم خاک سپاری یکی از بزرگان که در روزهای گذشته برگزار شد، در حوزه استحفاظی شهرستان کرخه بوده و آن منطقه مدیریتی مجزا از شهرستان شوش دارد.

وی گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارسالی از شهرستان به مسئولان استانی، انتظار می رود که ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به این مسئله توجه داشته باشد.

فرماندار شوش افزود: نظارت ها بر نحوه تدفین فوت شدگان کرونایی با همکاری دستگاه های قضایی، انتظامی و عوامل بهداشت انجام خواهد شد؛ همچنین در برخی موارد به منظور جلوگیری از برگزاری تجمع و مراسم، شدت نظارت ها به حدی است که با تحویل ندادن جسد متوفی و یا دفن فوت شدگان در ساعات 19 تا 20 شب انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه نظارت ها بر مصوبات ستاد کرونای شهرستان شوش به صورت مستمر و ویژه در دستور کار است، به پلمب یک بانک در شوش اشاره کرد و گفت: یک شعبه بانکی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به تذکرات ستاد کرونا در این شهرستان پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکسپاری در شهرستان کرخه بود/ رنگ بندی کرونایی کرخه و شوش جدا شود

خاکسپاری در شهرستان کرخه بود/ رنگ بندی کرونایی کرخه و شوش جدا شود