مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-06اجتماعي

خشکیده شدن«بان خشک» ایلام در سایه مشکلات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، روستای بان خشک از توابع شهرستان چوار از جمله روستاهای محرومی در سطح استان ایلام است که مشکلاتی را برای ساکنین خود به وجود آورده و زندگی را به کام آنان تلخ کرده است.

از نمونه مشکلات موجود در روستای بان خشک می توان به نبود امکانات درمانی اشاره کرد که از گذشته تاکنون موجب مرگ افراد متعددی در این روستا شده است؛ از سوی دیگرنیز بی سوادی به دلیل نبود امکانات آموزشی به عنوان معضلی جدی در این روستا دامن گیر پیر و جوانان آن منطقه شده است.

نبود خدمات درمانی و امکانات آموزشی در روستای بان خشک در حالی ست که خانه ی بهداشت و مدرسه از سال ها پیش در این روستا احداث شده که به دلیل بی توجهی از سوی مسوولین مربوطه بلا استفاده رها شده است.

  علی رغم اینکه دامداری از عوامل تاثیر گذار بر اقتصاد روستا است اما به دلیل هزینه ی بالای تهیه ی نهادها و واکسیناسیون کردن دام ها و.

از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و در نهایت موجب افزایش مهاجرت روستاییان ساکن در بان خشک شده و صدمه به اقتصاد وابسته به دامداری می شود.

نبود امکانات در روستای بان خشک نوری از ساکنان روستای بان خشک گفت: به دلیل نبود مدرسه در روستا برای اینکه فرزندم بتواند در کلاس های درسی شرکت کند او را در مدرسه ی شهری ثبت نام کرده ام؛ اما علاوه بر مشکل تردد و رفت و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکیده شدن«بان خشک» ایلام در سایه مشکلات

خشکیده شدن«بان خشک» ایلام در سایه مشکلات