مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-06سياسي

گلایه از رها بودن نرخ گذاری ها/ نظارت ها به موقع اعمال شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به عدم رضایت مردم از نظارت ها بر نرخ گذاری ها و وضعیت بازار گفت: لازم است مسئولان دستگاه های نظارتی به موقع گزارش و تذکر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند در نظام خلقت و عالم تکوین هم بازرسی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند حتی در ساختار بدن انسان، عملیات تغذیه سلول ها را رها نکرده است، گفت: دهان، دندان ها و ذائقه مانند درگاه بازرسی بوده که طعم و سازگاری غذاها را بررسی می کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز تاریخ در ابعاد نرم افزار و سخت افزار با تمام دوران ها تفاوت دارد، افزود: امروز به وسیله ابزار می توان در جامعه فساد ایجاد کرد که نباید رها شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در چنین شرایطی افرادی باید بر امور اشراف داشته و انواع و اقسام آسیب های موجود در جامعه را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه هرمسئولی نسبت به تصدی اش باید پاسخگو باشد، اظهار کرد: اگر در مسائل نظارتی کوتاهی شود متولیان امر در تمام گناهی که انجام می شود، شریک هستند.

مردم از نبود نظارت ها گلایه دارند آیت الله عبادی با بیان اینکه مسئولیت نظارت برای تمام افرادی که صاحب اختیار هستند، امری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از رها بودن نرخ گذاری ها/ نظارت ها به موقع اعمال شود

گلایه از رها بودن نرخ گذاری ها/ نظارت ها به موقع اعمال شود