مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-06حوادث

ماهی گرفتن از آب گل آلود کرونا/باند پزشکان قلابی متلاشی شد


سرپرست پلیس فتای استان البرز از شناسایی و دستگیری باند پزشکان قلابی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و بدون مجوزهای لازم از وزارت بهداشت اقدام به انجام تست کرونا در منزل می کردند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، سرپرست پلیس فتای استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع بیماری ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی اظهار کرد: با بررسی های تخصصی بر روی اکانت مورد نظر، مشخص شد اعضای این باند 3 نفرهستند که یکی از آنها مسؤول تبلیغ انجام تست کرونا در فضای مجازی است و 2 نفر دیگر نیز نقش پزشک و کمک پزشک را بازی می کنند.

جلیلیان تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع و در خطر بودن جان شهروندان، موضوع خارج از نوبت در دستور کار قرار گرفت و در پی رصد های اینترنتی باند پزشکان قلابی دریکی از مناطق جنوبی کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد زیادی لوازم پزشکی تست کرونا در محیطی کاملا غیر بهداشتی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: هموطنان به هیچ عنوان برای انجام تست کرونا به تبلیغات اغواکننده در شبکه های اجتماعی و سایت های خدماتی توجه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی گرفتن از آب گل آلود کرونا/باند پزشکان قلابی متلاشی شد

ماهی گرفتن از آب گل آلود کرونا/باند پزشکان قلابی متلاشی شد