مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-06سياسي

یادمان 17 شهید خلبان نیروی هوایی کرمانشاه افتتاح می شود


معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از افتتاح یادمان 17 شهید خلبان نیروی هوایی و امیر فرج الله برات پور در روز 19 فروردین ماه خبر داد.

- مهدی بداغی در نشست خبری با بیان اینکه ساخت یادمان 17 شهید خلبان نیروی هوایی استان کرمانشاه و امیر فرج الله برات پور از سال 1397 شروع شده، گفت: این یادمان در پارک صدرا در مجاورت تالار انتظار کرمانشاه احداث شده است.

وی افزود: کرمانشاه بیشترین تعداد شهدای خلبان نیروی هوایی را در کشور دارد و برای گرامیداشت این شهدا که رشادت های ارزشمندی از خود به جای گذاشتند و نیز بزرگداشت امیر فرج الله برات پور که حقیقتا سرمایه ارزشمند دوران دفاع مقدس و استان کرمانشاه محسوب می شود، این یادمان احداث شده است.

بداغی گفت: در این یادمان سردیس 17 شهید خلبان نیروی هوایی استان و نیز تندیس سه متری از امیر سرافراز فرج الله برات پور ساخته و نصب شده است.

وی یادآور شد: در این یادمان همچنین ماکت جنگنده F4 هم نصب شده است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ساخت 35 یادمان از سال 1390 تاکنون در استان گفت: بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان ساخت یادمان ها با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و طی 10 سال گذشته 35 یادمان در سطح استان ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان 17 شهید خلبان نیروی هوایی کرمانشاه افتتاح می شود

یادمان 17 شهید خلبان نیروی هوایی کرمانشاه افتتاح می شود