مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-06حوادث

ماهی گرفتن از آب گل آلود کرونا/باند پزشکان قلابی متلاشی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلیان، سرپرست پلیس فتای استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و انجام تست های این بیماری در مراکز درمانی و بیمارستان ها، - سرپرست پلیس فتای استان البرز از شناسایی و دستگیری باند پزشکان قلابی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و بدون مجوز های لازم از وزارت بهداشت اقدام به انجام تست کرونا در منزل می کردند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلیان، سرپرست پلیس فتای استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و انجام تست های این بیماری در مراکز درمانی و بیمارستان ها، گاهی افراد کلاهبردار از این وضعیت سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از افرادی که متقاضی تست کرونا هستند، می کنند.

سرپرست پلیس فتای استان البرز بیان کرد: در همین راستا کارشناسان پلیس فتا در پی رصد و گشت زنی های مستمر به سایتی در فضای مجازی برخوردندکه اقدام به تبلیغ گسترده انجام تست کرونا در منزل با جوابدهی آنی توسط پزشک کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی اظهار کرد: با بررسی های تخصصی بر روی اکانت مورد نظر، مشخص شد اعضای این باند 3 نفرهستند که یکی از آن ها مسؤول تبلیغ انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی گرفتن از آب گل آلود کرونا/باند پزشکان قلابی متلاشی شد

ماهی گرفتن از آب گل آلود کرونا/باند پزشکان قلابی متلاشی شد