مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-06اجتماعي

استاندار یزدخواستار شد؛ افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری


استاندار یزد مشارکت بخش خصوصی و وجود خیرین را معمترین ویژگی های این استان در حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت: افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری یکی از مطالبات یزد از وزارت آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به وجود ظرفیت های هماهنگی و تعامل بین بخشی استان، اظهار کرد: توجه ویژه این دغدغه ها برطرف شود.

وی افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری را از جمله مطالبات استان یزد از وزارت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: کمبود نیروهای خدماتی از دیگر مطالبات استان یزد در حوزه آموزش و پرورش است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که زمین های مختلفی با کاربری آموزشی در استان وجودد دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل نبود توان مالی اداره کل آموزش و پرورش نمی تواند از ظرفیت موجود استفاده کند.

طالبی در خصوص محتوای آموزشی آموزش و پرورش اظهار کرد: فرصت های اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان یزد محدود است و باید برای ساماندهی آن برنامه ریزی جدی انجام شود.

انتهای پیام/ر  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزدخواستار شد؛ افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری

استاندار یزدخواستار شد؛ افزایش دو برابری سهم استان از اعتبارات خیری