مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-06اقتصادي

جلب اعتماد خیرین و حفظ این اعتماد اولویت اصلی بهزیستی است


مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به رشد 100درصدی مشارکتهای مردمی بهزیستی قم در سال 99 ، جلب اعتماد خیرین و حفظ این اعتماد اولویت اصلی بهزیستی دانست .

- ایسنا/قم مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به رشد 100درصدی مشارکتهای مردمی بهزیستی قم در سال 99 ، جلب اعتماد خیرین و حفظ این اعتماد اولویت اصلی بهزیستی دانست .

دکتر مهدی پهلوانی، مدیر کل بهزیستی قم، عنوان کرد: : کل مشارکتهای مردمی بهزیستی قم اعم از نقدی و غیرنقدی در سال 1398 حدود 110 میلیارد ریال بود که این عدد در سال 1399 با وجود بحران کرونا و مشکلات اقتصادی با رشد 100% روبرو شد و به رقم بیش از 217 میلیارد ریال رسید.

وی با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون سازمان و تاثیرات منفی اینگونه اقدامات در سنوات قبل بر اعتماد خیرین ، نیکوکاران و حامیان بهزیستی را برکت و بزرگترین دارایی معنوی بهزیستی برشمرد و افزود : در طول سال 1399 علی رغم شیوع کرونا و تنگناهای مالی، خیرین استان در قالب پویش های گوناگون در همه جا و همه وقت یاور بهزیستی قم بودند و سازمان و جامعه هدف بهزیستی را تنها نگذاشتند به طوری که کل اعتبار ابلاغی و اختصاص یافته دولتی مستقیم به بخش مددجویی بهزیستی در سال 1399 حدود 180 میلیارد ریال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب اعتماد خیرین و حفظ این اعتماد اولویت اصلی بهزیستی است

جلب اعتماد خیرین و حفظ این اعتماد اولویت اصلی بهزیستی است