مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-06اجتماعي

تب ارزیابی موفقیت افراد با کنکور باید فروکش کند


وزیر آموزش و پرورش با بیان این که تب ارزیابی موفقیت افراد با کنکور در جامعه باید فروکش کند، گفت: باید فاصله زیاد آموزش با فهم اجتماعی اط طریق آموزش های فنی و حرفه ای کاهش یابد.

- ایسنا/یزد وزیر آموزش و پرورش با بیان این که تب ارزیابی موفقیت افراد با کنکور در جامعه باید فروکش کند، گفت: باید فاصله زیاد آموزش با فهم اجتماعی اط طریق آموزش های فنی و حرفه ای کاهش یابد.

محسن حاجی میرزایی امروز هفدهم فروردین ماه در شورای آموزش و پرورش استان یزد در مورد محتوا درسی و فاصله بین تحصیلکرده ها با مهارتهای مورد نیاز بازار کار، اظهار کرد: آموزش و پرورش، بزرگترین و گسترده ترین نهاد کشور است و بیشترین سطح تماس حاکمیت با مردم نیز مربوط به آموزش و پرورش است و حتی 40 درصد از کارکنان دولت را به خود اختصاص داده است ولی این دستگاه عریض و طویل چه اقدامی باید انجام دهد؟ وی با تاکید بر این که هدف آموزش و پرورش آماده کردن انسانها برای زندگی کردن است نه اماده کردن دانش اموزان برای ورود به دانشگاه، گفت: متاسفانه تمام بخش های اقتصادی اجتماعی کشور، فاصله بین نیروهای تحصیل کرده با نیروی مورد نیاز بازار کار وجود دارد، رفع این فاصله را نیازمند توسعه آموزشهای مهارتی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب ارزیابی موفقیت افراد با کنکور باید فروکش کند

تب ارزیابی موفقیت افراد با کنکور باید فروکش کند