مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-06ورزشي

تیزر هنرمند زنجانی برگزیده جشنواره یاریگران زندگی شد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: اثر فیروزه پرکاریان در بخش تیزر با عنوان ورزش و مواد مخدر، توسط داوران این جشنواره برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه رضایی سه شنبه شب در جمع خبرنگار اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی شامل تمام حوزه های پیشگیری و مقابله ای در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی از مهر ماه 1398 در استان زنجان آغاز شد، افزود: این طرح را آموزش و پرورش زنجان به عنوان پایلوت اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی لازم در مورد برگزاری جشنواره یاریگران زندگی و ارائه آثار، انجام گرفته بود، خاطر نشان کرد: از 10 هزار اثر ارسالی در سطح کشور تعداد 13 اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

رضایی با اشاره به اینکه برگزیدگان از استان های زنجان، کرمان، کرمانشاه، قم، هرمزگان، اصفهان، مازندران، خوزستان، گیلان و فارس انتخاب شدند، گفت: انتخاب آثار، بر اساس رأی داوران انجام شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه از استان گیلان و فارس به ترتیب دو و سه اثر انتخاب شده است، افزود: از هر کدام از هشت استان دیگر نیز یک اثر برگزیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیزر هنرمند زنجانی برگزیده جشنواره یاریگران زندگی شد

تیزر هنرمند زنجانی برگزیده جشنواره یاریگران زندگی شد