مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-06اقتصادي

آغاز نهضت بهسازی روستاها در شهرستان های لامرد و مهر


عضو کمیسیون انرژی مجلس از آغاز نهضت بهسازی روستاها با تخصیص قریب به 11 میلیارد تومان اعتبار به 50 روستا در شهرستان های لامرد و مهر خبر داد.

- سیدموسی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در نخستین روز سال جدید در پیام نوروزی خود بر اجرای سه نهضت ایجاد اماکن ورزشی، بهسازی روستاها و آبرسانی با اولویت مناطق محروم در دو شهرستان لامرد و مهر تأکید کرده بود، اظهار داشت: در همین راستا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان، کلنگ احداث بیش از 20 زمین چمن مصنوعی در روستاهای حوزه انتخابیه به زمین خورد و در گام دوم با پیگیری های مستمری که صورت گرفت، اعتبار لازم برای آغاز نهضت بهسازی روستاها نیز ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: به دنبال تلاش ها و پیگیری هایی که انجام دادیم با اختصاص قریب به 11 میلیارد تومان، نهضت بهسازی روستایی در مرحله اول به صورت همزمان در 50 روستا که دارای کد اجرایی بودند آغاز می شود تا این مناطق محروم تبدیل به کارگاه های بزرگ سازندگی شوند.

موسوی با اشاره به اینکه این موضوع شعاری، صوری و نمایشی نیست، افزود: علی رغم همه تنگناهای مالی دولت و شرایط سخت اقتصادی کشور، در نتیجه پیگیری های مداوم تمامی اعتبارات یاد شده تخصیص یافته و ضمن مبادله موافقت نامه بین سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت بهسازی روستاها در شهرستان های لامرد و مهر

آغاز نهضت بهسازی روستاها در شهرستان های لامرد و مهر