مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-06سياسي

اعضای شورای شهر پیشوا تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر را روشن کنند


اعضای شورای شهر پیشوا قبل از پایان فعالیت دوره ای خود تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر را روشن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا اظهار داشت: سال 1399 سختی ها، مرارت ها و مشکلات خاص خود را داشت و امیدوارم سال 1400 که آغاز و پایانش با میلاد منجی جهان بشریت حضرت ولی عصر (عج) مصادف شده، سال خوب و خوشی برای مردم کشورمان باشد.

وی افزود: با توجه به انتخابات خردادماه، اعضای فعلی شورای اسلامی شهر پیشوا با توجه به تجاربی که دارند کمک نمایند تا کاندیداها در چارچوب قانون حرکت کنند و ورود مطلوب داوطلبان برای عضویت در شوراهای شهر، نویدبخش مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی است.

عباسی گفت: در این میان، انتخابات ریاست جمهوری به واسطه اهمیت ویژه ای که دارد، بازتاب گسترده بین المللی داشته و در محاسبات دشمنان اثرگذار است.

فرماندار پیشوا بیان داشت: شهرستان پیشوا طی چند روز به نارنجی و سپس به قرمز تغییر وضعیت داد و در این شرایط محدودیت های متناسب با شرایط پرخطر اعمال می شود چرا که کرونا شوخی بردار نبوده و مسئله ای جدی است و بنا به نظر متخصصان امر، نوع جهش یافته آنکه در حال شیوع است که محدود به سن خاصی نیست و ممکن است همه گروه های سنی را درگیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر پیشوا تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر را روشن کنند

اعضای شورای شهر پیشوا تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر را روشن کنند