مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 17:452021-04-06سياسي

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد


نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور با حضور مسئولان در ایلام افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل امداد استان ایلام عصر سه شنبه در آیین آغاز به کار نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام اظهار کرد: تا کنون 65 مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت بیشتر و بهینه تر مردم نوع دوست استان در دستگیری از نیازمندان در استان ایلام راه اندازی شده است.

قنبر موسی نژاد با بیان اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات امداد یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: هم اکنون برای هر 10 هزار نفر در این استان یک مرکز نیکوکاری وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در استان ایلام سال گذشته برای نخستین بار راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی را آغاز کردیم و تاکنون چند مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در این استان راه اندازی شده اند.

موسی نژاد با عنوان اینکه فراهم نمودن ظرفیت ارائه خدمت بیشتر و بهینه تر و استفاده از ظرفیت خیرین از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: ارائه خدمات مددکاری رایگان با مشارکت مددکاران نیکوکار برای نخستین بار است که در استان ایلام صورت می گیرد.

مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد کشور نیز در این آیین گفت: با اینکه در سال های اخیر چند مرکز تخصصی نیکوکاری در استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد