مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 17:502021-04-06سياسي

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد


نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری استان  و  نخستین مرکز تخصصی مددکاری کشور  امروز با حضور مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی«ره» کشور و مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در شهر ایلام   آغاز به کار کرد.

- ایسنا/ایلام نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری استان  و  نخستین مرکز تخصصی مددکاری کشور  امروز با حضور مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی ره کشور و مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در شهر ایلام   آغاز به کار کرد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل امداد استان ایلام در آیین آغاز به کار این مرکز اظهار کرد: تا کنون 65 مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت بیشتر و بهینه تر مردم نوع دوست استان در دستگیری از نیازمندان در استان ایلام راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات امداد یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است گفت:هم اکنون برای هر 10 هزار نفر در این استان یک مرکز نیکوکاری وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: ما در استان ایلام سال گذشته برای نخستین بار راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی را آغاز کردیم و تاکنون چند مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در این استان راه اندازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد