مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 18:552021-04-06حوادث

نجات 3 نفر گردشگر در کوه های مابین روستای یونسلو نقده و دربند اورمیه


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: اعضای تیم کوهستان هلال احمر شهرستان نقده جان 3نفر گردشگر را در حد فاصل کوه های مابین روستای یونسلو نقده و دربند اورمیه نجات دادند.

- امیر جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در پی اعلام حادثه در  ساعت 14:01 دقیقه روز سه شنبه که در 35 کیلومتری پایگاه امداد و نجات کوهستان یئدی گوز نقده در غار کوه های منطقه یونسلو نقده و دربند اورمیه گزارش شد، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان به تعداد 3تیم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم امداد و نجات کوهستان با راهنمایی محلی ها به محل حادثه رسیده و با نصب کارگاه به نفرات دسترسی پیدا کرده و پس از ارزیابی مصدومین که در حالت بیهوشی بودند اقدام به اکسیژن تراپی و احیا مصدومین کرده و آنان را از مرگ حتمی نجات دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: کوهنوردان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره 112 تماس بگیرند تا در کمترین زمان نجاتگران هلال احمر جهت امداد رسانی به مصدومین حوادث کوهستان اعزام شوند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: در این عملیات تیم امداد و نجات آتش نشانی نقده و تیم امداد و نجات کوهستان اشنویه و اورژانس همکاری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 نفر گردشگر در کوه های مابین روستای یونسلو نقده و دربند اورمیه

نجات 3 نفر گردشگر در کوه های مابین روستای یونسلو نقده و دربند اورمیه