مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 23:452021-04-06اقتصادي

ترکیه تور دارد که لغو شود؟!


شش روز پس از درخواست وزیر بهداشت برای توقف یک هفته ای رفت و آمد با ترکیه، ستاد ملی کرونا به لغو تورهای ترکیه رأی داد، اما برای پروازهای آن هیچ محدودیتی اعمال نکرد.

- شش روز پس از درخواست وزیر بهداشت برای توقف یک هفته ای رفت و آمد با ترکیه، ستاد ملی کرونا به لغو تورهای ترکیه رأی داد، اما برای پروازهای آن هیچ محدودیتی اعمال نکرد.

برخی آژانس داران گردشگری می گویند: آن چنان که تصور می شود تور گردشگری برای ترکیه وجود ندارد که لغو یا ممنوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید نمکی ـ وزیر بهداشت ـ در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ـ در که تعداد پروازهای بین ایران و ترکیه در تعطیلات نوروز از عدد 28 پرواز به 5 پرواز در روز رسید و بسیاری از پروازها نیمه خالی انجام شد.

کاهش استقبال از تورهای گردشگری ترکیه را از چوب حراجی که آژانس ها از هفته دوم تعطیلات نوروز بلند کرده اند و تورها را با تخفیف های قابل توجهی برای فروش گذاشته اند نیز می توان متوجه شد.

مهرسا سبزه ها، مدیر فنی یکی از آژانس های گردشگری به ایسنا می گوید: استقبال از تور ترکیه در تعطیلات نوروز به خوبی گذشته نبود که البته به قیمت این تورها ربط داشت.

مثلا تا یک سال پیش تور آنتالیا یا آنالیا در یکی از بهترین هتل های پنج ستاره، شش میلیون تومان قیمت داشت، درحالی که مبلغ همین تور امسال به 25 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه تور دارد که لغو شود؟!

ترکیه تور دارد که لغو شود؟!