مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 02:102021-04-06اقتصادي

کاهش 20 درصدی تلفات برق در شهرستان کوار


مدیر برق شهرستان کوار اعلام کرد که با اقدامات برنامه ریزی شده طی سال 99، در آن شهرستان، تلفات انرژی برق در کوار بالغ بر 20 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/فارس مدیر برق شهرستان کوار اعلام کرد که با اقدامات برنامه ریزی شده طی سال 99، در آن شهرستان، تلفات انرژی برق در کوار بالغ بر 20 درصد کاهش یافته است.

سید فرهاد تقوی زاده چهارشنبه 18 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: شش ماهه اول سال 98 تلفات انرژی برق در شهرستان کوار بیش از 35 درصد بود که عدد بسیار بالایی در شهرستان های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق شیراز محسوب می شود.

وی با اشاره به ترسیم اهدافی برای کاهش تلفات و ارتقاء کمی و کیفی تامین انرژی برق در سطح این شهرستان، گفت: اقدامات اجرایی شده شامل جمع آوری برق های غیرمجاز، شناسایی و تعویض کنتورهای خراب، نصب و راه اندازی کنتورهای فهام در بخش کشاورزی و .

منجر به کاهش قابل قبول تلفات انرژی برق در شهرستان کوار شده است.

تقوی زاده گفت: یکی از اقدامات اجرایی شده که با پیگیری حوزه ستادی و تامین اعتبارات مورد نیاز محقق شد، تشکیل پنج گروه برای شناسایی و اصلاح کنتورهای خراب و معیوب بود که منجر به تعویض حدود 3000 دستگاه کنتور شد.

وی با یادآوری اینکه کنتورهای خراب منجر به اشتباه در قرائت انرژی مصرفی برق یا قرائت نشدن حجم دقیق مصرف شده بود، گفت: طی سالها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی تلفات برق در شهرستان کوار

کاهش 20 درصدی تلفات برق در شهرستان کوار