مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-06سياسي

2041/ شهید نادعلی کرمعلی: شهدا با خداوند معامله می کنند


شهید نادعلی کرمعلی در وصیت نامه خود آورده است: این افتخار بزرگی است برای رزمندگان و شهیدان ما که به وسیله مال و جانشان با خداوند معامله می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید نادعلی کرمعلی: بسم الله الرحمن الرحیم جهاد دری است از درهای بهشت که خدا این در را بر روی اولیا ویژه خودش باز کرده است.

به نام خداوند تبارک و تعالی و درود به خاتم الانبیاء حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار(ع) از امیرمومنان تا حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه تنها ذخیره الهی و عدالت گستر جهانی و سلام به نایب بر حقش خمینی بزرگ رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و درود به شهیدان راه حق و آزادی و رزمندگان اسلام که برای برافراشته شدن پرچم اسلام در سطح جهان مجاهدت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2041/ شهید نادعلی کرمعلی: شهدا با خداوند معامله می کنند

2041/ شهید نادعلی کرمعلی: شهدا با خداوند معامله می کنند