مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-06اجتماعي

شهادت محیط بانان زنجانی؛ غم بارترین تراژدی تکراری


دو محیط بان زنجانی در حین یک تعقیب و گریز برای دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکارممنوع فیله خاصه با ضرب گلوله جنگی به شهادت رسیدند.

- ایسنا/زنجان دو محیط بان زنجانی در حین یک تعقیب و گریز برای دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکارممنوع فیله خاصه با ضرب گلوله جنگی به شهادت رسیدند.

خبر بسیار صریح و واضح بود و بی گمان همه ارزش های خبری را می توان در آن دید اما آنچه که شاید کم ترین ارزش را در این خبر مشاهده کردیم، جان انسان هایی است که برای نجات جان موجودات زیبا، دوست داشتنی و کمیاب از جان خود می گذرند تا عبارت انقراض به آن ها نچسبد، غافل از اینکه هستند کسانی که برای لذت بردن از لحظه های بسیار کوتاه، نه تنها اصول اخلاقی را نسبت به همه موجودات زیر پا می گذارند، بلکه هیچ بویی از آنچه که نامش را انسانیت می نامند، نبرده اند.

شهادت دو محیط بان زنجانی در منطقه فیله خاصه سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، از شهادت دو تن از محیط بانان به دست شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

علی مرشدی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از شهادت دو تن از محیط بانان زنجانی، اظهار کرد: بامداد 17 فروردین ماه متاسفانه طی تعقیب و گریزی که در منطقه فیله خاصه بین محیط بانان و شکارچیان غیرمجاز رخ داده، دو تن از محیط بانان به نام های مهدی مجلل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت محیط بانان زنجانی؛ غم بارترین تراژدی تکراری

شهادت محیط بانان زنجانی؛ غم بارترین تراژدی تکراری