مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-06اقتصادي

ضرورت کنترل بازار ماه رمضان/ قیمت مرغ و حبوبات روند افزایشی دارند


بازار قزوین در ایام منتهی به ماه مبارک رمضان، مجدداً شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی نظیر مرغ و حبوبات بود.

انتظار می رود مسؤولین ورود کنند و کالاهای پرمصرف در این ماه مبارک را به صورت تعاونی در فروشگاه های زنجیره ای عرضه کنند تا روزه داران در این ایام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با توجه به پشت سر گذاشتن ایام نوروز و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، کماکان شرایط بازار قزوین به گونه ای است که علیرغم تلاش مسؤولین و دولت مردان برای عادی جلوه دادن وضعیت معیشتی مردم، اغلب مردم در وضعیت معیشتی نامناسبی قرار داشته و جهت تهیهٔ مایحتاج خود با مشکل مواجه هستند.

با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه شعبان و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، انتظار می رود مسؤولین فکری به حال این ایام کنند، زیرا این گونه که از ظواهر امر پیدا است مجدداً قیمت کالاهای اساسی در شیب صعودی قرار گرفته است.

این روزها پس از هفته های متمادی کمبود مرغ در بازار و تشکیل صف های طولانی مردم در روزهای کرونا یی برای تهیهٔ این کالای پرمصرف خود، قیمت مرغ از 23 هزار و 500 افزایش یافت و به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار یعنی 24 هزار و 900 تومان رسید.

هر کیلو گوشت بوقلمون نیز به قیمت 52 الی 53 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود و هر کیلو گوشت گوسفندی 165 هزار تومان و هر کیلو گوشت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کنترل بازار ماه رمضان/ قیمت مرغ و حبوبات روند افزایشی دارند

ضرورت کنترل بازار ماه رمضان/ قیمت مرغ و حبوبات روند افزایشی دارند