مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-06سياسي

استان همدان قرمز شد


 براساس آخرین آمار همه شهرهای استان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی است و آمار ابتلا به کرونا در استان همدان افزایشی و به طور کلی شرایط استان قرمز است.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: براساس آخرین آمار همه شهرهای استان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی است و آمار ابتلا به کرونا در استان همدان افزایشی و به طور کلی شرایط استان قرمز است.

سیدسعید شاهرخی صبح چهارشنبه 18 فروردین ماه در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت کروناویروس همدان، اظهار کرد: تنها راه عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از برگزاری مراسم ها، دورهمی ها و تجمعات است.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران به صورت ویژه و 24 ساعته در همه شهرها مدیریت امور را کنترل کنند تا پروتکل ها رعایت شود، افزود: آمار ابتلا به شدت افزایشی است و محدودیت های زیادی داریم و نباید اجازه بدهیم آمار فعلی بیشتر از این شود.

استاندار همدان محدودیت های جدید شرایط قرمز کرونایی استان همدان را اعلام کرد: دو سوم ظرفیت کارکنان ادارات استان به صورت دورکاری باشند و تنها دستگاه های خدمات رسان و ضروری با 50 درصد ظرفیت کارکنان در محل کار حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان قرمز شد

استان همدان قرمز شد