مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-07اقتصادي

توقف پروژه طرح اقدام ملی مسکن مازندران


دولت در زمان افتتاحیه مسکن ملی قرار بود این پروژه ها را متری 2 میلیون 600 هزار تومان به بهره برداری برساند، اما به دلیل افزایش قیمت مصالح این پروژه ها در حال حاضر متری 5 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم توان پرداخت این هزینه ها را ندارند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادیپس از تغییر بحث برانگیز نام پروژه های مسکن مهر به نام مسکن اجتماعی و نیمه تمام بودن پروژه های مسکن مهر در استان مازندران که هنوز مدیران استانی بر تکمیل و بهسازی مسکن مهر تاکید دارند دولت با مدیریت دولت تدبیر و امید بتواند از خودش در مازندران کارنامه درخشانی در حوزه مسکن به جای بگذارد.

از 13 هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان حدود 3 هزار نفر براساس اعلام علی تقی پور کارشناس ارشد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران واجد شرایط بودند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تنها 529 پروژه در دست اقدام است، گفت: این پروژه در شهرهای ساری، آمل، بابل، بابلسر، نکا، رامسر در دست ساخت است که در برخی از پروژه ها به مرحله سقف دوم هم رسیده است.

کارشناس ارشد طرح اقدام ملی مسکن با اعلام اینکه دولت در زمان افتتاحیه قرار بود این پروژه ها را متری 2 میلیون 600 هزار تومان به بهره برداری برساند، اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح این پروژه ها در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پروژه طرح اقدام ملی مسکن مازندران

توقف پروژه طرح اقدام ملی مسکن مازندران