مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-07اقتصادي

مسیر بورس تا انتخابات


بورس تهران همچنان در اصلاح به سر می برد و روز گذشته نیز با وجود افت کم مقدار شاخص کل، اما چهره ای منفی را به نمایش گذاشت.

این بازار در ماه های آینده انتخابات ریاست جمهوری را نیز پیش رو دارد؛ - ، یک روز دیگر در بورس تهران با رخوت تقاضا به اتمام رسید.

در این روز اگرچه موقتا شاهد بهبود تقاضا بودیم با این حال رشد قیمت ها آنچنان پایدار نبود که بتواند شاخص بورس را مثبت کند.

به دنبال همین رویداد روز سه شنبه نیز در حالی خاتمه یافت که برای هفتمین روز متوالی اوضاع بازار خوب نبود و نماگر اصلی بورس قرمزپوش به کار خود خاتمه داد.

این طور که به نظر می آید چند دستگی میان خریداران و فروشندگان سبب شده تا بازار با شیب منفی اندکی خنثی باشد و به دلیل رکود چند ماهه شاهد قوی تر شدن تقاضا در بازار سهام نباشیم.

رویای رونق بورس دست نامریی بازار در بورس تهران مدتی است که به شدت کرخت شده است؛ در حالی که دامنه نوسان نامتقارن همچنان پا برجاست و شنیده ها از نبود عزمی جدی برای برچیدن سریع آن حکایت دارد، نماگر اصلی بازار سهام هر روز نسبت به روز قبل بیشتر عقب نشینی می کند.

بر این اساس جریان معاملات در روز گذشته نیز تقریبا به همین منوال بود.

شاخص کل بورس که در ابتدای معاملات روندی صعودی را پیش گرفت بود به مانند روزهای گذشته در نهایت به دام عرضه های بیشتر افتاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر بورس تا انتخابات

مسیر بورس تا انتخابات