مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-07سياسي

لزوم تسریع واکسیناسیون معلولانی که در خانه نگهداری می شوند


مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ضمن انتقاد از وضعیت معلولان در زمینه خرید وسایل توانبخشی، خواستار واکسیناسیون تمام معلولان علیه ویروس کرونا در اسرع وقت شد و گفت: - معلولانی که در مراکز نگهداری می شوند از سوی سازمان بهزیستی واکسینه شده اند، اما برای معلولانی که در خانه و توسط خانواده ها نگهداری می شوند هنوز هیچ دستورالعمل خاصی ارائه نشده و درخواست ما این است که آنها هم در اسرع وقت به طور رایگان واکسینه شوند.

علی همت محمودنژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر جامعه معلولان اظهار کرد: معلولان در دوران کرونا و تحریم، شرایط بسیار سختی را سپری کردند.

این دوران همزمان با گران شدن سه تا چهار برابری وسایل توانبخشی، شرایط را برای این قشر بسیار سخت کرد؛ به طوری که برخی از معلولان علاوه بر گرانی، امکان تهیه وسایل موردنیاز خود را ندارند، چراکه دیگر این وسایل توسط شرکت ها به طور آزادانه و راحت وارد کشور نمی شود و وسایلی هم که وارد کشور می شوند قیمت های بسیار زیادی دارند.

وی افزود: در دوازدهم آذرماه سال گذشته در دیدار با رییس جمهوری، از ایشان خواستیم تا دستور دهند خرید وسایل توانبخشی از محل ارزهایی که برای خرید وسایل موردنیاز جامعه است، صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع واکسیناسیون معلولانی که در خانه نگهداری می شوند

لزوم تسریع واکسیناسیون معلولانی که در خانه نگهداری می شوند