مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-07سياسي

برگزاری نخستین همایش ملی «پژوهش های نوین سربازان گمنام» در قزوین


نخستین همایش ملی«پژوهش های نوین سربازان گمنام امام زمان (عج) و امنیت پایدار و رشد محور در گام دوم انقلاب» در قزوین برگزار می شود.

- برگزاری نخستین همایش ملی پژوهش های نوین سربازان گمنام در قزوین ایسنا/قزوین نخستین همایش ملی پژوهش های نوین سربازان گمنام امام زمان (عج) و امنیت پایدار و رشد محور در گام دوم انقلاب در قزوین برگزار می شود.

همایش ملی پژوهش های نوین سربازان گمنام امام زمان (عج) و امنیت پایدار و رشد محور در گام دوم انقلاب با هدف تبیین مبانی، رویکردها و راهبردهای مرتبط با وزارت اطلاعات و ایجاد بستر مناسب در تولید و بازنشر اندیشه های مرتبط با رویکرد جامعه حراستی و ارتباط آن با وزارت اطلاعات و نیز گسترش همکاری و تعامل با نخبگان، صاحب نظران و مراکز علمی و پژوهشی در گام دوم انقلاب از سوی سازمان حراست کل کشور و حراست کل استان قزوین برگزار می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی حراست کل استان قزوین، این همایش ملی در محورهای گام دوم انقلاب واکاوی نقش و جایگاه سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه حراستی در چهار دهه اول انقلاب، نقش و جایگاه سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه حراستی در مدیریت بحران، تامین امنیت، توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد داخلی و خارجی، نقش و جایگاه سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه حراستی در اقتدار انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین همایش ملی «پژوهش های نوین سربازان گمنام» در قزوین

برگزاری نخستین همایش ملی «پژوهش های نوین سربازان گمنام» در قزوین