مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-07فناوري

نقش توسعه الکترونیک در تحقق شعار سال


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه الکترونیک، در رفع موانع تولید بسیار موثر بوده و مراحل را کوتاه می کند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه الکترونیک، در رفع موانع تولید بسیار موثر بوده و مراحل را کوتاه می کند، گفت: اجرای خدمات در این بستر از رانت و فساد جلوگیری کرده و موجب شفاف سازی می شود.

مرتضی بلالی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات شامل سه بخش زیرساخت، خدمات و محتوا است، اظهار کرد: وظیفه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم کردن زیرساخت بوده و محتوا و خدمات مربوطه به دستگاه های خدمات رسان ارتباط دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به فراهم بودن زیرساخت، اکثر خدمات از طریق شبکه ملی اطلاعات انجام می شود، یادآور شد: به عنوان مثال کوچکترین مورد خدماتی در بستر الکترونیک، احراز هویت است و تبادل اطلاعات میان دستگاهی از طریق شبکه ملی اطلاعات صورت می پذیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با اشاره به مرکز ملی تبادل اطلاعات تحت عنوان NIX که توسط وزارت خانه راه اندازی شده است، افزود: تمامی دستگاه های دولتی می توانند از طریق استان یا ستاد مرکزی در تهران به مرکز ملی تباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش توسعه الکترونیک در تحقق شعار سال

نقش توسعه الکترونیک در تحقق شعار سال