مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-07ورزشي

ضرورت راه اندازی تشکیل سمن خیرین ورزشی در اسدآباد


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد بر ضرورت تشکیل سمن خیرین ورزشی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با راه اندازی سمن خیرین ورزشی با توجه به محدود بودن اعتبارات با استفاده از ظرفیت خیرین می توان گام های موثری در زمینه های تکمیل طرح های عمرانی ورزشی برداشت.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد بر ضرورت تشکیل سمن خیرین ورزشی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با راه اندازی سمن خیرین ورزشی با توجه به محدود بودن اعتبارات با استفاده از ظرفیت خیرین می توان گام های موثری در زمینه های تکمیل طرح های عمرانی ورزشی برداشت.

علی جمور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: افرادی که به راه اندازی سمن ورزشی خیرین و نیز سمن حوزه آسیب های اجتماعی بانوان در شهرستان علاقمند باشند اداره ورزش و جوانان از آنها حمایت خواهد کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد افزود: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد شش سمن و تشکل مردم نهاد در زمینه هایی چون آسیب های اجتماعی، فرهنگی، خیریه، پهلوانی، مذهبی و .

دارای فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت یک مورد سمن در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی در روستای گذرکجین شهرستان گفت: روستاهای اسدآباد فاقد سمن و تشکل های مردمی هستند که در همین راستا در سال 1400 طی برنامه ریزی ها سعی داریم با رایز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی تشکیل سمن خیرین ورزشی در اسدآباد

ضرورت راه اندازی تشکیل سمن خیرین ورزشی در اسدآباد