مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-07اقتصادي

کمبود نهاده دامی نداریم/ توزیعِ بدون مشکل نهاده در سراسر استان


معاون بهبود تولیدات دامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبود نهاده دامی در استان وجود ندارد، گفت: همه دامداران صنعتی و سنتی از طریق سیستم برای کل گله، - سام مردانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با تکذیب اخبار برخی رسانه ها در خصوص کمبود نهاده دامی، گفت: هیچ مشکل و کمبود نهاده دامی در استان وجود ندارد.

معاون بهبود تولیدات دامی چهارمحال و بختیاری افزود: مواردی از قبیل کمبود نهاده، گران بودن قیمت نهاده، عدم دریافت نهاده در طی چند ماه و موارد این چنینی مطالبی است که به اشتباه منتشر شده است و حاضر هستیم به منظور راستی آزمایی از همه دامداری های صنعتی و سنتی بازدید شود.

مردانی ادامه داد: تمامی افرادی که در سامانه عضو هستند سهمیه های دامی خود را تا قبل از عید دریافت کردند تا جایی که دامداران شیری از این روند راضی هستند و دامداران سنتی نیز می گویند فعلاً احتیاج به نهاده نداریم.

وی بیان کرد: خوراک به اندازه کافی تولید می شود لذا خوراک و نهاده به دورترین دامداری های سطح استان نیز می رسد و توزیع به متفاوت به دست دامدار برسد و این شرایط برای همه استان ها و همه دامداران یکسان است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ادامه داد: نهاد ه های آزاد در سطح استان وجود ندارد و همه دامداران صنعتی و سنتی از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نهاده دامی نداریم/ توزیعِ بدون مشکل نهاده در سراسر استان

کمبود نهاده دامی نداریم/ توزیعِ بدون مشکل نهاده در سراسر استان