مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-07دانش

خدمت رسانی فرهنگی جهادگران دختر دانشگاه بجنورد در روستای سوخسوهاشم


سجاد اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حضور جهادگران این دانشگاه در روستای سوخسوهاشم برای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: جهادگران خواهر دانشگاه بجنورد در ایام نوروز در روستای سوخسوهاشم حضور یافتند و خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه دادند.

سجاد اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حضور جهادگران این دانشگاه در روستای سوخسوهاشم برای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، اظهار کرد: این اردوی جهادی در ایام نوروز برگزار شد و در آن 8 نفر از خواهران جهادگر این دانشگاه حضور داشتند.

اسدی بیان کرد: خدمات فرهنگی ارائه شده در این اردوی جهادی شامل بازی، مسابقه، کار با کودکان بود و آموزش های فرهنگی مانند کاردستی، نقاشی، کار با رنگ گواش، کار با آبرنگ، نمددوزی، خیاطی، گلدوزی و آموزش خط به مردم ارائه دادیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد ادامه داد: در زمینه آموزش قرآن، زبان انگلیسی، رفع اشکال دروس پایه های تحصیلی مختلف نیز به مردم خدمت رسانی کردیم.

وی با اشاره به آموزش های بهداشتی به کودکان و خانواده ها، گفت: جهادگران در موضوعاتی مانند آموزش مسواک زدن، غربالگری برای شپش سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی فرهنگی جهادگران دختر دانشگاه بجنورد در روستای سوخسوهاشم

خدمت رسانی فرهنگی جهادگران دختر دانشگاه بجنورد در روستای سوخسوهاشم