مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-07سياسي

فضای مجازی رها شده است/ ضرورت توجه والدین به فرهنگ


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گلایه از رها شدن فضای مجازی، گفت:باید خانواده ها بیش از آنچه که خود را مسئول آب و نان فرزند می دانند، - مسئول فرهنگ و مشکلات اجتماعی آنها هم بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در نشست با فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: خشت بنای نیروی انتظامی به وسیله امیر المومنین (ع) نهاده شده است.

وی با بیان اینکه نیروی شجاع و امین جمهوری اسلامی مسئولیت های متعددی بر عهده دارد، افزود: شرایط پیچیده آخر الزمانی و ابزارهای گوناگون موجود، رسالت های این دستگاه را دشوار می کند.

آیت الله عبادی با اشاره به توطئه های صد ساله دشمن علیه انقلاب بیان کرد: دشمن ار طریق مختلف مانند جنگ تحملی، نفوذ، جنگ اقتصادی و فرهنگی برای براندازی نظام تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: باید خانواده ها بیش از آنچه که خود را مسئول آب و نان فرزند می دانند، مسئول فرهنگ و مشکلات اجتماعی فرزندان هم بدانند.

آیت الله عبادی ادامه داد: اگر فرهنگ سازی از خانه شروع و در آموزش و پرورش تقویت شود، بروز مشکلات بسیار کاهش می یابد اما در حال حاضر فرصت سوزی ها زیاد است.

وی با گلایه از فضای مجازی رها بیان کرد: و مجازی شدن کلاس های درس، این بستر توسط خانواده ها هم رها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی رها شده است/ ضرورت توجه والدین به فرهنگ

فضای مجازی رها شده است/ ضرورت توجه والدین به فرهنگ