مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-07دانش

اعتراض ادامه دار دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به یک طرح غیرکارشناسی


در ادامه اعتراضات روزهای گذشته به طرح ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند امروز نیز دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند با تعطیل کردن کلاس ها در مقابل درب دانشگاه تجمع و اعتراض کردند.

- اعتراض ادامه دار دانشجویان به یک طرح غیرکارشناسی دانشجویان در این تجمع که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود خواهان توقف طرح ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند در دانشگاه بیرجند شده و با در دست گرفتن پلاکارد هایی در مخالفت با این تصمیم یکسویه وزار علوم، خواستار توقف این ادغام و پاسخگویی مسؤولان شدند.

یکی از دانشجویان معترض در گفت وگو با خبرنگاران گفت: دانشجویان از روز اول با این طرح مخالف بوده اند و تا توقف کامل آن به مخالفت خود ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه طرح ادغام دانشگاه صنعتی تیشه به ریشه حوزه آموزش عالی  در استان و دانشگاه صنعتی می زند، افزود: یکی از اشکالات مهم این طرح انجام نشدن کار کارشناسی و بررسی های لازم برای اجرای آن است و این موضوع را همه مسؤولان استانی نیز اعلام کرده اند.

بی توجهی وزارت علوم به نامه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی این دانشجوی معترض تصریح کرد: علی رغم اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه و نامه صریح نماینده ولی فقیه در استان خطاب به وزیر علوم، این وزارتخانه هیچ توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ادامه دار دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به یک طرح غیرکارشناسی

اعتراض ادامه دار دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به یک طرح غیرکارشناسی