مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-07سياسي

شرکت 30 داور گیلانی در آزمون شبیه سازی داوری مسابقات قران کریم


مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به برگزاری مرحله دوم آزمون طرح ساماندهی داوران قرآن در استان، گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور با شرکت 30 نفر در گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آزمون عملی طرح ساماندهی داوران در گیلان 19 فروردین ماه برگزار می شود، گفت: این آزمون با حضور 30 داور همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف گیلان نیز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه افراد راه یافته به این مرحله فایل های تلاوت ارسالی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف را داوری می کنند، افزود: نتایج بعد از داوری برای برسی و تصحیح به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال می شود.

وی با اشاره به شرکت 30 نفر از داوران گیلانی در این آزمون، گفت: از این تعداد 18 نفر را بانوان و 12 نفر را آقایان در دو بخش داوری قرائت ترتیل و حفظ تشکیل می دهند.

مدیر کل اوقاف گیلان با بیان اینکه بخش قرائت شامل تجوید، وقف و ابتدا و صوت و لحن خواهد بود، اضافه کرد: پذیرفته شدگان در خرداد ماه برای مصاحبه علمی فراخوان خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 30 داور گیلانی در آزمون شبیه سازی داوری مسابقات قران کریم

شرکت 30 داور گیلانی در آزمون شبیه سازی داوری مسابقات قران کریم