مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-07اجتماعي

حمایت از مدارس غیردولتی «عام المنفعه» و «خیریّه»


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، از برنامه ریزی برای حمایت از مدارس غیردولتی که به صورت عام المنفعه و خیریه اداره می شوند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهریار فولادوند از برنامه ریزی برای حمایت از مدارس غیردولتی که به صورت عام المنفعه و خیریه اداره می شوند، خبر داد و گفت: مدارس غیردولتی ای در سطح کشور در حال فعالیت اند که به صورت عام المنفعه و خیریّه اداره می شوند که اکثریّت این مدارس در مناطق محروم فعالیت می کنند و توسط انجمن ها و گروه های مردمی، اداره می شوند.

فولادوند افزود: در برخی از این مدارس، صرفاً دانش آموزان محروم و بازمانده از تحصیل ازجمله ایتام یا کودکان بد سرپرست تحت پوشش قرار می گیرند و کلیه هزینه ها نیز از سوی خیرین پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در این مدارس علاوه بر ارائه خدمات آموزشی و پرورشی، در بسیاری از مواقع به جنبه های مختلف مشکلات دانش آموزان ازجمله مسائل اقتصادی و خانوادگی نیز رسیدگی می شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در ادامه بیان کرد: با توجه به مأموریت اصلی این سازمان در جذب مشارکت های مردمی، مصمم هستیم در راستای حمایت از این مدارس، دستورالعمل هایی را صادر و به تمامی استان های کشور ابلاغ کنیم تا به تسهیل این اقدامات خداپسندانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مدارس غیردولتی «عام المنفعه» و «خیریّه»

حمایت از مدارس غیردولتی «عام المنفعه» و «خیریّه»