مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-07سياسي

سهام عدالت جدیدی در کار نیست


متقاضیان عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی تا 28 فروردین در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سخنگوی شورای عالی بورس با اشاره به مصوبات جلسه شورای عالی بورس گفت: موضوع اصلی بحث امشب، سهام عدالت و برگزاری مجامع و انتخاب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت بود.

محمدعلی دهقان دهنوی تصریح کرد: قرار بود این انتخابات اسفندماه برگزار شود، اما از آنجا که در برخی از استان ها، تعداد افراد کافی برای عضویت هیات مدیره ثبت نام نکرده بودند و همچنین در برخی موارد فرایند تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان مشمول مرور زمان شده بود، این نگرانی وجود داشت که انتخابات مناسب و پرشوری را شاهد نباشیم.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: از همین رو شورای عالی بورس، مصوب کرد تا سازمان بورس برنامه ریزی مجددی برای این موضوع داشته باشد و مجامع این شرکت ها در تاریخ دیگری برگزار شود.

وی با بیان اینکه امروز برنامه سازمان بورس به شورا ارایه شد، گفت: خوشبختانه با اندک تغییراتی برنامه پیشنهادی به تصویب رسید و مقرر شد از اواخر اردیبهشت و در چندمرحله مجامع این شرکت ها برگزار شود.

بر این اساس تا تاریخ 28 فروردین ماه افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت جدیدی در کار نیست

سهام عدالت جدیدی در کار نیست