مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-07اقتصادي

خسارت 270 میلیارد تومانی کرونا به گردشگری کرمانشاه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه آخرین برآورد خسارت کرونا به صنعت گردشگری استان را 270 میلیارد تومان اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه آخرین برآورد خسارت کرونا به صنعت گردشگری استان را 270 میلیارد تومان اعلام کرد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت بیش از یکسال از شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: اواخر سال 1398 زمانی که اوج فعالیت بخش گردشگری بود و فعالین این بخش می توانستند در تعطیلات نوروز رکود پاییز و زمستان را جبران کنند، کرونا شیوع پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا، تاسیسات گردشگری استان به مدت حدود یک ماه تعطیل شدند و پس از آن نیز با هر پیک کرونا شاهد تعطیلی مجدد آنها برای مدت چند روز بودیم و خسارت های زیادی را متحمل شدند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: این تعطیلی های مکرر و کاهش آمار گردشگری استان باعث شد تا در سال 1399 صنعت گردشگری کرمانشاه روند عادی سالهای گذشته خود ر ا نداشته باشد و آسیب های زیادی ببیند.

وی تاکید کرد: علاوه بر بخش هایی که بصورت مستقیم در حوزه گردشگری استان فعال هستند، بخش هایی که بصورت غیرمستقیم با این صنعت در ارتباط بودند نیز در این مدت خسارت دیدند، چراکه وقتی یک گردشگر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 270 میلیارد تومانی کرونا به گردشگری کرمانشاه

خسارت 270 میلیارد تومانی کرونا به گردشگری کرمانشاه