مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-07سياسي

8 شهر استان کرمان قرمز شدند/ اعلام آخرین محدودیت های کرونایی طی امروز


استاندار کرمان با هشدار در خصوص شدت گرفتن شیوع کرونا گفت: در استان کرمان هشت شهر قرمز، هفت شهر نارنجی و هشت شهر زرد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از بخشداری مرکزی کرمان با اشاره به اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در کل کشور اظهار کرد: در استان کرمان هشت شهر قرمز، هفت شهر نارنجی و هشت شهر زرد هستند.

وی از قرمز شدن وضعیت کرونایی در شهرستانهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، شهربابک، بم، بافت، زرند و کوهبنان خبر داد و گفت: بر اساس شرایط موجود باید محدودیت های فراگیر اعمال شود.

زینی وند گفت: همچنین وضعیت کرونا در شهرستان های انار، بردسیر، جیرفت، منوجان و نرماشیر عنبرآباد و رودبار جنوب نارنجی و در شهرستان های ریگان، فهرج، کهنوج، ارزوییه، رابر، راور، قلعه گنج و فاریاب زرد است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید محدودیت های فراگیر نظیر تعطیلی صنوف و مشاغل، محدودیت ترددها و ممنوعیت های ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شود، افزود: آخرین دستورالعمل در این زمینه امروز اعلام می شود.

زینی وند با اعلام اینکه این موج کل کشور را درگیر کرده است، افزود: در حال حاضر آمار مرگ و میر و بستری ها به صورت شدید در استان کرمان بالا نرفته است اما باید به شدت پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهر استان کرمان قرمز شدند/ اعلام آخرین محدودیت های کرونایی طی امروز

8 شهر استان کرمان قرمز شدند/ اعلام آخرین محدودیت های کرونایی طی امروز