مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-07بين الملل

دولت بایدن قصد دارد، دیوار مرزی ترامپ را ادامه دهد


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به نقل از وزیر امنیت داخلی آمریکا آورده است، احتمالا پروژه دیوار مرزی این کشور با مکزیک ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت جو بایدن در نظر دارد پروژه جنجالی و انتقادبرانگیز ساخت دیوار مرزی در جنوب آمریکا را ادامه دهد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، الخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی آمریکا به کارکنانش گفته، احتمالاً چراغ سبز بایدن برای تکمیل فواصل موجود در دیوار مرزی را دریافت خواهد کرد.

روزنامه واشنگتن تایمز می گوید به یادداشت هایی از این گفت وگوها میان مایورکاس و مأموران اداره گمرک و مهاجرت آمریکا دست یافته است.

این روزنامه به نقل از مایورکاس نوشته است: رییس جمهور کاملاً واضح تصمیم خود را اعلام کرده است که وضعیت اضطراری که اختصاص بودجه وزارت دفاع برای ساخت دیوار مرزی را میسر می کرد خاتمه یافته است .

وزیر امنیت داخلی آمریکا می افزاید: اما این تصمیم فضا را باز می گذارد تا دولت بتواند درباره برخی نواحی مشخص از دیوار که نیاز به بازسازی دارند یا پروژه هایی که باید خاتمه یابند، دست به تصمیم گیری بزند .

این برنامه ها شامل پر کردن فضاهای خالی و نصب دروازه و افزودن فناوری هایی به قسمت های تکمیل شده دیوار مرزی آمریکا و مکزیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن قصد دارد، دیوار مرزی ترامپ را ادامه دهد

دولت بایدن قصد دارد، دیوار مرزی ترامپ را ادامه دهد