مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-07پزشكي

شهرضا از وضعیت زرد کرونا به قرمز رسید


شهرضا _ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: به علت تجمعات نوروزی و عادی انگاری مردم، شهرضا از وضعیت زرد در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنظام سلامت را به چالش کشیده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا از عادی انگاری مردم نسبت به بیماری خبر داد و بیان کرد: متأسفانه مردم با یک حالت عادی انگاری و سهل انگاری به گونه ای در شهر تردد می کنند که نه تنها سلامت خود را به خطر می اندازند بلکه به سلامت بقیه مردم هم آسیبی وارد می کنند.

وی با اشاره به خیز چهارم کرونا در کل کشور، گفت: نمودارهای خیز جهشی کرونا در کل استان و شهرستان شهرضا آنقدر از نظر شیب صعودی ابتلاء، مثبت شدن تست های کرونا و بستری شدید است که قطعاً وضعیت ما نسبت به خیز سوم که از آن بسیار آسیب دیدیم، بدتر خواهد بود.

تنهایی عنوان کرد: روند ابتلاء به کرونا در شهرستان وضعیتی را به وجود آورده است که مرکز منتخب درمانی اوایل سال جاری روزانه حدود 20 نفر مراجعه کننده داشتیم اما اکنون به بالای 100 نفر در روز رسیده اما قابل توجه است که این آمار دو الی سه برابر خواهد بود چرا که افراد بسیاری هم به مراکز خصوصی مراجعه می کنند.

وی با توجه به وضعیت هولناک شهرستان شهرضا، گفت: به صورت هولناکی آمار و روند بستری رو به افزایش است که این وضعیت ما را در تهیه کیت های تشخیص کرونا دچار مشکل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرضا از وضعیت زرد کرونا به قرمز رسید

شهرضا از وضعیت زرد کرونا به قرمز رسید