مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-07سياسي

تملک 123 پلاک معارض برای ساماندهی کال اسماعیل آباد مشهد


معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در راستای ساماندهی کال اسماعیل آباد گفت: تا کنون 123 پلاک معارض در بستر و حریم کال با توافق با مالکان تملک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی در راستای ساماندهی کال اسماعیل آباد انجام شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ساماندهی کال و محدوده اسماعیل آباد سال گذشته یکی از دغدغه ها بود، اضافه کرد: برهمین اساس طبق مصوبه شورای تامین استان، هیئت اجرایی ویژه ای برای ساماندهی کال اسماعیل آباد تشکیل و پس از جلسات متعدد اقدامات اجرایی برای رفع تصرفات آغاز شد.

وی تصریح کرد: در مسیر کال اسماعیل آباد معارضات سنگینی از جمله 140 پلاک وجود داشت که تملک و رفع تصرف بیشتر معارضات با همکاری های بین بخشی بدون مشکل و با تفاهم با مالکان انجام شده است.

خواجه نایینی با اشاره به اینکه تنها چند پلاک در مسیر کال برای تملک باقی مانده که در حال انجام مذاکره هستیم گفت: در حال حاضر بیشتر پلاک های تملک شده برای بدنه سازی کال تخریب شده است و مابقی نیز در حال تخریب هستند.

معاون شهردار مشهد در پایان گفت: ان شاءالله با آزادسازی و تملک پلاک های باقی مانده مدیریت شهری نسبت به انجام عملیات عمرانی فضای سبز، معابر کشی و بدنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک 123 پلاک معارض برای ساماندهی کال اسماعیل آباد مشهد

تملک 123 پلاک معارض برای ساماندهی کال اسماعیل آباد مشهد