مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-07ورزشي

حمله تند محمدی به فرهاد مجیدی/ این آقا فقط برای عکس انداختن نیامده بود؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم استقلال در سال 1388 و در اسفند ماه در زمین ملک عبدالله جده مقابل تیم الاهلی به میدان رفت.

سرمربی تیم عبدالصمد مرفاوی بود که در پایان با برد 2- یک با دو گلی که فرهاد مجیدی در دقایق 11 و 74 به ثمر رساند برنده زمین را ترک .

- حمله تند محمدی به فرهاد مجیدی/ این آقا فقط برای عکس انداختن نیامده بود؟! پیشکسوت تیم استقلال گفت: درباره سرمربی استقلال می گویم که اگر خوب بود چرا رفت و اگر بد بود چرا برگشت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم استقلال در سال 1388 و در اسفند ماه در زمین ملک عبدالله جده مقابل تیم الاهلی به میدان رفت.

سرمربی تیم عبدالصمد مرفاوی بود که در پایان با برد 2- یک با دو گلی که فرهاد مجیدی در دقایق 11 و 74 به ثمر رساند برنده زمین را ترک کرد اما استقلال در آن روز غیر از فرهاد مجیدی یک ستاره دیگر هم داشت که درون دروازه اش درخشید تا الاهلی از چندین موقعیت گلش تنها یک بار موفق به لرزاندن تور دروازه استقلال شود.

محمد محمدی درباره آن شب و پنالتی ای که از بازیکن شماره 10 تیم میزبان مهار کرد حرف زد و البته به برخی مسائل کلی تیم سابقش در این مدت نیز پرداخت.

متن صحبت های رک و بی پرده او را در ادامه بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند محمدی به فرهاد مجیدی/ این آقا فقط برای عکس انداختن نیامده بود؟!

حمله تند محمدی به فرهاد مجیدی/ این آقا فقط برای عکس انداختن نیامده بود؟!