مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-07اقتصادي

ورشکستگی 149 تالار و رستوران در کرج و بیکاری 4 هزار نفر


رییس اتحادیه صنف تالار و رستوران داران کرج گفت: از مجموع 315  واحد صنفی تالار و رستوران در کرج، حدود 149 واحد با اعلام ورشکستگی، از این شغل کناره گیری کرده اند .

- ایسنا/البرز رییس اتحادیه صنف تالار و رستوران داران کرج گفت: از مجموع 315  واحد صنفی تالار و رستوران در کرج، حدود 149 واحد با اعلام ورشکستگی، از این شغل کناره گیری کرده اند .

البته آن تعداد باقی مانده نیز تعطیل هستند و با مشکلات عدیده مالی دست به گریبانند .

رضا سلطان محمدی گفت: یکی از کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا، صنف تالار و رستوران است که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با شیوع کرونا در کشورمان از اسفند ماه سال 98 ، دستورالعمل هایی به جهت پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح کشور اجرا شد که تمامی صنوف در گروه های مختلف توزیعی، تولیدی و خدماتی ملزم به رعایت و تبعیت از آنها شدند .

با گذشت زمان و با پیگیری هایی که توسط نمایندگان صنوف صورت گرفت، راهکارهای جدیدی در خصوص فعالیت صنوف در نظر گرفته شد که متعاقب آن بسیاری از کسب وکارها با رعایت ضوابط و پروتکل های خاص به چرخه کسب و کار بازگشتند و فعالیت خود را از سر گرفتند.

در این میان، پیگیری ها و درخواست نمایندگان صنف تالار و رستوران بی پاسخ ماند و پیشنهادات صنف تالار داران در خصوص فعالیت ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکستگی 149 تالار و رستوران در کرج و بیکاری 4 هزار نفر

ورشکستگی 149 تالار و رستوران در کرج و بیکاری 4 هزار نفر