مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-07سياسي

طرح مجلس برای اختصاص بخشی از ظرفیت دانشگاهها به خوابگاههای متاهلی


معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: مجلس دانشگاه ها را از سال جاری مکلف کرده است که چند درصد از ظرفیت خوابگاهی خود را به متاهلان اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی تقوی با اشاره به سایت همرسان که در راستای گسترش ازدواج دانشجویی طراحی و به صورت پایلوت آغاز به کار کرده است، گفت: این سایت به صورت پایلوت در حال اجراست و حتماً اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

بنابراین نهاد نیز متولی بخشی از حوزه فرهنگی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشران هایی را به نهاد واگذار کرده مانند بحث ازدواج که تلاش می کنیم که مانند ازدواج دانشجویی حداکثر بهره وری را در این بخش داشته باشیم و نتایج خوبی را بتوانیم ببینیم.

اقدامات خوبی آغاز شده و یقین دارم که به نتایج خوبی هم می رسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعضای کمیسیون فرهنگی با طرح هایی که ارائه داده اند، باعث می شود که اتفاقات بسیار خوبی در قانون گذاری این حوزه بیفتد.

مجلس دانشگاه ها را مکلف کرده که از سال جاری، باید چند درصد از ظرفیت خوابگاهی خود را به متأهلین اختصاص دهد و این یک تکلیف است، با اجرایی شدن این قانون دیگر دانشگاهی نمی تواند بگوید که من نمی خواهم خوابگاه متاهلی داشته باشم، چون قانون تکلیف کرده باید بخشی از ظرفیت خوابگاهی را برای دانشجویان متأهل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای اختصاص بخشی از ظرفیت دانشگاهها به خوابگاههای متاهلی

طرح مجلس برای اختصاص بخشی از ظرفیت دانشگاهها به خوابگاههای متاهلی