مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-07اقتصادي

استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی


معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به راه اندازی درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی گفت: امکان استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از طریق این درگاه ملی برای عموم شهروندان فراهم می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، هادی خانی اظهار کرد: با الکترونیکی شدن تمام خدمات مالیاتی، ارتباط مودیان با ادارات مالیاتی به کمترین میزان کاهش می یابد و به تبع این امر، فساد اداری و هزینه های وصول مالیات نیز به شدت تقلیل می یابد.

وی تاکید کرد: الکترونیک ارایه می شود که از جمله این خدمات می توان به مشاهده پرونده های مالیاتی در بخش مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده، کارتابل ابلاغ الکترونیک، ارایه اظهارنامه‎ های مالیاتی، رفع تعهدات ارزی و .

اشاره کرد و همچنین سایر اقداماتی که شهروندان برای انجام آن نیازمند مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی یا سایر مراجع بودند از جمله پرداخت قبوض مالیاتی، دریافت گواهی نقل و انتقال موضوع ماده 187 قانون مالیات‎ های مستقیم، استعلام ممنوع الخروجی، استعلام بدهی مالیاتی، استعلام مالیات خریداران سکه و .

نیز از طریق این درگاه ملی قابل ارایه به مردم است.

معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه این پنجره واحد روز به روز تکامل یافته و خدمات مطلوبتری را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی

استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی